W imieniu Śląskiego Oddziału Polskiego Stowarzyszenia Public Relations zapraszamy na kolejne spotkanie merytoryczne, które odbędzie się 11 lutego w siedzibie Business Link Katowice (Katowice, ul. Chorzowska 6) o godz. 17:30. O tajnikach mózgu pomocnych w zainteresowaniu klientów reklamą opowie Ewa Bensz, kierownik Działu Promocji Wyższej Szkoły Humanitas, członek zarządu PSPR.
Podczas spotkania Ewa Bensz poruszy tematy z dziedziny neurodydaktyki i marketingu sensorycznego. Na spotkaniu merytorycznym dowiemy się jak oddziaływać na zmysły odbiorcy, aby wpłynąć na jego decyzje, w jaki sposób zapamiętujemy informacje i postrzegamy obrazy. Poznamy także mity i fakty na temat funkcjonowania naszego mózgu, przekonamy się, czy to prawda, że u każdego z nas przeważa prawa lub lewa półkula oraz ile procent swojego mózgu tak na prawdę wykorzystuje człowiek. Ponadto omówiony zostanie model AIDA, bodźce podprogowe wykorzystywane w reklamach i sposoby którymi można oszukać umysł.
Prosimy o potwierdzenie przybycia na najbliższe spotkanie do 9 lutego pod adresem:
lissewelina@gmail.com
Na uczestników spotkania czeka tradycyjny poczęstunek. Spotkanie jest bezpłatne dla członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pozostałe osoby prosimy o uiszczenie 10 zł na koszty organizacji spotkania.